Cap de Setmana amb Dalí
Al març del 2010 vam venir a l’Alberg Costa Brava per gaudir d’un cap de setmana a l’entorn de Dalí i a amarar-nos de Costa Brava. 48 hores van donar molt de si: visita a la casa on van viure Gala i Dalí a Portlligat per descobrir una mica de la seva intimitat; passeig pel Cap de Creus gaudint del sol i de la Tramuntana; i visita a Sant Pere de Rodes i els seus voltants per traslladar-nos a passats remots.

Un cap de setmana que després de dos anys, encara recordem tota la família i evoquem quan es parla de Dalí o d’aquest racó de país immillorable. Gràcies Costa Brava!

Agustí, Abril, Cèlia i Elisenda

Dia de pluja...
És el mes de juliol però ens aixequem amb pluja a l’Alberg Costa Brava. En Jordi ens recomana visitar el museu de la farinera de Castelló d’Empúries i marxem cap allà.

El museu no ens entusiasma però el que si ens ha atrapat és el Museu Cúria-Presó medieval, sobretot les cel.les minúscules, els grafitis a les parets, els jocs dels presoners i dues sorpreses que no explicarem!

Després ens hem perdut pels carrers del barri jueu i ara ve el millor... els bocates boníssims del Bar JR!!!!

Mariona, Nicolau i Mireia

Kilian Jornet
Hem tingut la sort de poder conèixer en Kilian Jornet d’aprop!

Vam tenir allotjats tot el seu equip de Salomon Santiveri Outdoor durant l’última etapa de la travessia dels Pirineus i vam celebrar el seu rècord tots junts al pati de l’Alberg Costa Brava!

Kilian Jornet va creuar els Pirineus en 8 dies, des de Hondarribia a Llançà, 830 km superant un desnivell positiu de 40.000 m, més de 100 km i 13h de carrera al dia.

I no ens deixa de sorprendre en assolir cada un dels reptes que es proposa! Nosaltres el definiríem com una persona senzilla, humil i apassionada! Kilian Jornet, el crack dels cracks!!!

De les millors vacances
La veritat és que hi vam anar per casualitat però van ser unes de les millors vacances de la meva vida.

L'agost passat va arribar i se'm presentàvem un parell de setmanes de vacances en les que només volia allunyar-me uns dies de la ciutat i a ser possible fer camí cap a la Costa Brava. La meva parella no és d'aquí i volíem conèixer junts aquest racó de Catalunya. Així que a últim moment vam trobar l'alberg. En un primer moment hi anàvem a passar 5 dies, però després d'una parada tècnica a Girona hi vam tornar 5 dies més perquè teníem la sensació que encara ens quedaven algunes coses per fer.

Durant el temps que vam estar a l'Alberg ens vam convertir ens els clients més actius, i en part hem de donar les gràcies a en Jordi i al seu equip pel caliu amb el que ens van rebre, pels magnífics esmorzars que ens oferien i que ens omplien d'energia i per les bones recomanacions que ens van donar.

En 10 dies vam fer trekking fins a Portbou i fins a Sant Pere de Rodes, submarisme a Begur, caiac a les Illes Medes, a Cadaqués en bicicleta i al Cap de Creus amb la moto d'en Jordi. També vam visitar el Museu Dalí de Nit, vam fer escapada a Colliure, vam fer diverses mariscades al jardí de l'Alberg, i en definitiva vam gaudir de la Costa Brava com mai.

Ara que fa tant fred, el record d'aquells dies s'ha convertit en la millor ajuda per afrontar les jornades d'hivern. Encara no sé on acabarem aquest estiu, però de ben segur que pujarem a fer una visita en algun moment. Espero que la temporada es presenti bé i molta sort a l'Alberg Costa Brava. No canvieu mai. Adriana i Jose Juan

Indomable Costa Brava
L'estiu del 2010 vam agafar la moto i cap a la Costa Brava! I com que l'economia no està per tirar coets vam decidir hostatjar-nos a l'Alberg Costa Brava. Quin gran encert! La casa és molt bonica, i té un jardí ple de plantes aromàtiques i una hamaca que és una delícia!

Com que era al mes de juny, en temporada baixa, estàvem pràcticament sols i vam trobar-nos-hi com a casa. Xerrant de tot una mica i compartint vivències amb els propietaris de l'Alberg i altres alberguistes. Podíem preparar-nos el menjar... Quins tiberis ens vam clavar! Arrosset per aquí, anxoves per allà, vinet... I que bo tot en un entorn tant privilegiat.

Ja coneixíem la zona del Port de la Selva i Cadaqués, però no la de Llançà cap amunt, així que vam aprofitar per descobrir noves rutes amb indrets paradisíacs i ens va encantar. Les cales, la blavor intensa del mar, la terra abrupta...Tot un plaer pels sentits. Recordem en especial una anècdota que ara ens fa riure però llavors no tant! Resulta que caminant amunt i avall entre roques i matolls vam parar a mirar-nos una planta curiosa, i de sobte ens adonem que hi ha una serp enorme enroscada damunt una pedra i amb el cap alçat! No sabíem si córrer, fugir de puntetes, cridar o què.

És la primera i última vegada que hem vist una serp tant gran en llibertat i deixant de banda l'ensurt del primer moment, va valer la pena. No són coses que vegis sovint, i et fa adonar de com n'és d'indomable la Costa Brava!

Un indret per fer-hi parada almenys un cop l'any i nodrir-se del bo i millor de la nostra terra. Tornarem! Roger i Rosa

Transpirinaica
Bones Companys!

Us adjunto una foto ben xula de les nostres vacances que vam tenir i vam fer parada al vostre Alberg Costa Brava que tant ens va agradar!

Vam fer la travessa de la transpirinaica des de les Boulloses fins a Portbou caminant. Vam trigar 8 dies i una vegada acabada vam anar a Llançà a passar uns dies de relax.

Vinga que tinguem sort i salut a tots!

Gràcies!

Nato de Gispert

Ruta de Cerbère a Llançà
Dia de matinar, agafem el segon tren des de Barcelona fins a Cerbère (França) i d’allí seguim les indicacions d´itinerànnia (senyals grogues fins arribar a Portbou). Pugem fins El Cap de Cerbère i les vistes són espectaculars, en dies de pluja o tramuntana val més no pujar, doncs no tens la seguretat de que acabis a terra.

El camí fa pendent cap a baix amb esllavissades que et porten al mar “Qui fos ocelll...” de sobte arribem a Portbou on veiem la meravellosa església i el monument a Walter Benjamin.

D’allí cap a Colera seguint el GR-92  fins Llançà on fem nit a l’Alberg Costa Brava. Tenim una panoràmica de L´Albera impressionant i de lluny el Cap de Creus majestuós.

Monica Prats

Costa Brava del meu cor
Les meves vacances a la Costa Brava són diferents cada vegada que hi vaig. Hi torno a la meva cita amb aquest indret del meu cor cada any, sol, acompanyat, el cas és tornar-hi a veure el mar, els pins, les cales, els poblets...

He fet moltes coses per aquestes contrades: acampar, fruir del sol, la piscina i la platja, veure museus, pobles i ciutats, anar a cavall, jugar a mini golf o amb els karts, visitar parcs naturals, fer running pel GR92 i excursions a peu, caiac o vaixell, i com no, compartir-ho amb les meves persones estimades: amics, pares, germana, fill, parella,....

Us adjunto només algunes fotos del meu idil·li amb la meva estimada Costa Brava. Salut i una abraçada.

Manel

Habitacions Renovades
Gràcies a les vostres suggerències, aquest hivern hem remodelat les habitacions dobles i els seus lavabos de l'Alberg Costa Brava.

Si teniu algun blog, web, xarxa social...a on hàgiu publicat les vostres vacances per la #costabrava (rutes, visites, àpats...), feu-nos'ho saber i ho compartirem a la nostra web, facebook, wikiloc, etc.

I si encara no ho heu fet, us agrairíem que ens doneu la vostra opinió sobre la vostra estada a l'Alberg Costa Brava a través de tripadvisor.

Tai Chi Sunset
Este verano nos hemos iniciado en el mundo del tai chi de la mano de Albert Alonso.

Hemos aprendido el Chi Kung mediante las "Ocho piezas de seda" o "Ocho joyas del taichi" para tener un cuerpo sano y vital, ya que con estos movimientos se estimulan los 8 meridianos más importantes de nuestro cuerpo y los correspondientes órganos.

También hemos hecho Wu Ching Shi "Juego de los Cinco Animales" que imita los movimientos de cinco animales: el tigre, el ciervo, el oso, el mono y el pájaro.

Y todo ello contemplando la puesta de sol por detrás de las montañas de la Albera.

Simplemente Genial!

Andy Andersen -Blogger-
Andy Andersen es un blogger que gracias a Hostelling International ha viajado por los albergues de España y de Cataluña. En julio de 2013 se ha estado dos días en nuestro Albergue Costa Brava y ha conocido Llançà gracias a las actividades de llançà turismo, las visitas guiadas de gregalada y el descubrimiento del mar con sk kayak.

Andy es estadounidense pero no de aquellos que nos enseñan en las pelis, sino un americano abierto de miras con muchas ganas de conocer la cultura y las lenguas de todos los países por donde viaja.

Aquí tiene los artículos que ha escrito en su blog:
- Arriving in Llançà
- Snorkeling and kayaking in Costa Brava

Viatjar pels albergs
Viatjar d'albergs sempre és una gran experiència! Perquè la gent que viatja d'alberg són com tu! Amb ganes de compartir i conèixer altres persones!

Pots viatjar sol, amb parella, amb família, amb grup...als albergs sempre hi trobaràs persones amb qui relacionar-te i t'hi trobaràs millor que a casa!!!

A les comarques de Girona, a més de l'Alberg Costa Brava a Llançà, hi trobaràs l'Alberg Ruta del Ferro, l'Alberg de Banyoles i l'Alberg de la Vall d'en Bas, els quals formen part dels Albergs Costa Brava Pirineu de Girona.

I pots trobar altres albergs a arreu del món a Hostelz.com.

David i Núria
Hacía tiempo que queríamos ir a Cadaqués, Port de la Selva, Sant Pere de Rodes... y este fin de semana hemos hecho una escapada muy completa y relajante. El sábado fuimos a visitar Cadaqués y Cap de Creus, donde comimos en un entorno impresionante. Por la tarde llegamos hasta Llançà, entramos en la oficina de turismo para encontrar un hotel barato y nos propusieron l’Alberg l’Estació.
La amabilidad de los propietarios nos gustó mucho, y es de agradecer. La habitación cuenta con lo imprescindible pero suficiente. El baño es pequeño, pero realmente solo está compartido con dos habitaciones. El desayuno es completo y bueno, hay que decirlo. Y el coche lo aparcamos en el aparcamiento de al lado. El día siguiente en la recepción nos recomendaron unas calas tranquilas de Colera y bordeando la costa llegamos hasta Colliure. ¡Qué panorámicas!.

Dani
Era la primera vez que hacía una ruta en solitario y buscaba un establecimiento para empezar el GR-11. Encontré l’Alberg l’Estació por internet y me hizo decidir la proximidad del tren. A destacar el trato muy agradable del personal que se interesó por mi ruta y me facilitó información. Tienen un ordenador con acceso a internet gratuito donde empecé el blog del viaje. Estuve en una habitación compartida de 4 literas, pero sólo éramos 5 personas y todo el mundo fue muy respetuoso. A pesar de que la cocina estaba a disposición de los clientes, fui a cenar al Puerto para pasear y coger fuerzas para el día siguiente.

Família Vilà Ramírez
Berta y Gerard, mis hijos, cada día nos sorprenden más! Estos 4 días a l’Alberg l’Estació hemos estado mejor que en casa!! El entorno, el patio, el mar nos ha dado una muy buena armonía que ha hecho que fluyera la comunicación, la colaboración a la hora de hacer la comida, el compañerismo jugando con otros niños de otras edades, la curiosidad para visitar las tortugas de l’Albera, las siestas a la sombra de los pinos... incluso, una tarde que estaba nublada lo pasamos bomba jugando al “dictiopinta” que tenían en la sala de juegos... hacía tiempo que no reíamos tanto todos juntos!!!.
Cristina i Oscar.

Josep, Pere, Marc i Fermí
¡Genial la barbacoa al jardín! Hemos pasado unos días a l’Alberg l’Estació. El lugar donde está es excelente, cerca de lugares preciosos, junto a la estación y a la vez cerca del centro pero lejos de la masificación. Hemos tenido una habitación para todo el grupo, los baños están fuera de la habitación y son compartidos con otros alberguistas pero están limpios. Económico porque hemos podido cocinar cada día y por las noches barbacoa! Traíamos bicis que pudimos dejar en una sala cerrada y alquilamos unos Kayaks para ir hasta Portbou. Todo muy auténtico!!!.